مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 13:552021-03-02پزشكي

ابتلای 2 بیمار مشکوک به کرونای انگلیسی در آمل تایید نشد


رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان آمل گفت: آزمایش ها، ابتلای دو بیمار بستری وتحت مراقبت ویژه مشکوک به ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی در شهرستان را تایید نکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنبوده است.

رییس شبکه بهداشت ودرمان آمل با تاکید براینکه خوشبختانه تاکنون موردی از ابتلای قطعی شهروندان این شهر وحتی مازندرانی به ویروس جهش یافته انگلیسی گزارش نشده است، تصریح کرد، یکی از دغدغه های جدی که اکنون ستاد کرونای شهرستان آمل دارد، شرایط گردشگرپذیر بودن آمل هست که باعث ورود مسافران در آستانه نوروز 1400 هست که احتمال ابتلاء وهمه گیری این بیماری را در شهرستان و دیگرمناطق مازندران شیوع خواهد داد.

رمضانی ادامه داد، مردم باید نسبت به میزان سرایت و بیماری زایی ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی بالاتر از ویروس شایع قبلی است و تمامی گروه های سنی جامعه نیز در معرض خطر ابتلاء به این بیماری هستند، حساس تر باشند.

وی افزود: در یکسال گذشته کرونا ثابت کرده با کسی شوخی ندارد و سرعت انتقال بیماری نیز به شدت بالا است و متأسفانه میانگین سنی ابتلاء نیز کاهش یافته است.

5 بیمارستان آمل همچنان درگیر بیماران کرونایی رییس شبکه بهداشت ودرمان آمل، در بخش دیگری با بیان اینکه دریک هفته گذشته روند کاهشی ابتلاء به بیماری کرونا دراین شهرستان گزارش شده است، گفت، متأسفانه همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 2 بیمار مشکوک به کرونای انگلیسی در آمل تایید نشد

ابتلای 2 بیمار مشکوک به کرونای انگلیسی در آمل تایید نشد