مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 13:402021-03-02اقتصادي

ممنوعیت فروش اجباری کالا به همراه روغن نباتی در کرمانشاه


معاون بازرسی و حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از ممنوعیت فروش اجباری کالا به همراه روغن نباتی در این استان خبر داد.

- مسعود بیگلری بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تخلف برخی واحدهای صنفی در استان کرمانشاه اظهار کرد: فروش روغن نباتی به شرط خرید کالاهای دیگر توسط واحدهای صنفی تخلف بوده و شهروندان در صورت مشاهده موارد این چنینی باید به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گزارش دهند.

وی افزود: با توجه به شکایت واصله به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه مبنی بر فروش اجباری کالا به همراه روغن تنظیم بازار توسط یکی از واحدهای صنفی خشکبار، بازرسان این سازمان به محل اعزام شدند.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تصریح کرد: تخلف واحد صنفی مذکور در پرونده وی ثبت و صاحب واحد صنفی برای بررسی و صدور حکم لازم به تعزیرات حکومتی این استان معرفی شد.

وی با بیان اینکه تخلف پرونده واحد صنفی مذکور 30 میلیون ریال برآورد شده است، ادامه داد: فروش اجباری کالا به همراه محصولات دیگر غیر قانونی است و حتماً با متخلفان برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت فروش اجباری کالا به همراه روغن نباتی در کرمانشاه

ممنوعیت فروش اجباری کالا به همراه روغن نباتی در کرمانشاه