مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 13:352021-03-02سياسي

برخی به دنبال تصاحب حافظه تاریخی ایران هستند


مدیر کل موزه های وزارت میراث فرهنگی با بیان اینکه برخی به دنبال تصاحب حافظه تاریخی ایران هستند، گفت:همه باید دست به دست هم بدهیم و با تعصب ملی میراث فرهنگی ایران را در جهان ارتقا دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا کارگر عصر سه شنبه در مراسم افتتاح موزه صنعت نفت سوزها در کرمان بیان داشت: مردم کرمان خون گرم، مهماندار و مهربان هستند.

وی با طرح این سوالات که چرا باید میراث فرهنگی خود را حفظ کنیم؟ افزود: امروز موزه ها و میراث فرهنگی در عرصه های سیاسی، امنیتی، فرهنگی، اقتصادی و علمی کاربرد فراوانی دارند و قدمت تاریخ ایران برای کشور یک برند محسوب می شود.

کارگر به جایگاه ایران از منظر تاریخی اشاره کرد و یادآور شد: ما در بسیاری از عرصه ها از جمله معدن نظامی می توانیم حضور پیدا کنیم؛ ما در کشورمان در حوزه اقتصادی و در سطح جهانی در حوزه نفت نقش حائز اهمیتی داریم.

در عرصه فرهنگی ما در حوزه میراث فرهنگی نفر اول در دنیا هستیم ضمن اینکه در حوزه های فرهنگی مذهبی هم در تلاش هستیم که در رده های برتر دنیا باشیم قدم های بزرگی در این راستا برداشتیم و ان شاالله در آینده ای نزدیک از جمله کشورهای مهم جهان خواهیم شد.

وی افزود: در دنیا باورهای مختلفی در خصوص ایران دارند و ایران را مظهر و مهد میراث جهان می دانند میراث فرهنگی در عرصه دیپلماتیک و دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی به دنبال تصاحب حافظه تاریخی ایران هستند

برخی به دنبال تصاحب حافظه تاریخی ایران هستند