مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 13:302021-03-02سياسي

زمان بندی و جزییات ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر


فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران زمان بندی و جزییات ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر را تشریح کرد.

- فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران زمان بندی و جزییات ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، عیسی فرهادی فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران براساس اطلاعیه شماره 4،ستاد انتخابات کشور گفت: ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر از روز چهارشنبه 20 اسفند ماه جاری آغاز و تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 26-12-1399 (به مدت 7 روز) ادامه خواهد یافت و داوطلبان می توانند به چهار روش زیر اقدام کنند.

وی ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور) و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام، ثبت نام از طریق نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام، ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام وثبت نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان (از ساعت 08:00 تا 18:00) را چهار روش ثبت نام اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان بندی و جزییات ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر

زمان بندی و جزییات ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر