مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 13:252021-03-02دانش

نخستین کنفرانس ملی تجهیزات و فناوری های آزمایشگاهی برگزار می شود


مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری وزارت علوم گفت: نخستین کنفرانس ملی تجهیزات و فناوری های آزمایشگاهی با حضور مجازی وزیر علوم در روزهای 13 و 14 اسفندماه 99 برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، عبدالساده نیسی گفت: نخستین کنفرانس ملی تجهیزات و فناوری های آزمایشگاهی با حضور مجازی وزیر علوم در روزهای 13 و 14 اسفندماه 1399 به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار می شود.

مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری وزارت علوم اظهار داشت: این کنفرانس بزرگترین رویداد علمی - فناوری در عرصه ملی و در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی است که فرصت بی نظیری جهت هم اندیشی و تبادل تجربیات بین افراد آکادمیک و کارشناسان فنی تجهیزات را فراهم می کند.

نیسی تصریح کرد: در نخستین کنفرانس ملی تجهیزات و فناوری های آزمایشگاهی، آخرین دستاوردها درخصوص روش های اندازه گیری، سیستم های اندازه گیری، تجهیزات و سنسورها در تمام حوزه های علم و فناوری ارائه خواهد شد.

وی افزود: محورهای اصلی این کنفرانس شامل ارائه آخرین نوآوری ها درحوزه تجهیزات پیشرفته، تجهیزات و سنجش های آزمایشگاهی در حوزه علوم پایه و مهندسی، پزشکی، سلامت، کشاورزی و دامپزشکی، نفت وگاز، فناوری های نانو و میکرو در تجهیزات و سنجش آزمایشگاهی، روش های پردازش سیگنال و تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کنفرانس ملی تجهیزات و فناوری های آزمایشگاهی برگزار می شود

نخستین کنفرانس ملی تجهیزات و فناوری های آزمایشگاهی برگزار می شود