مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 13:202021-03-02سياسي

رییس جمهور ارمنستان با تصمیم شورای امنیت ملی این کشور مخالفت کرد


رییس جمهور ارمنستان با رد درخواست شورای امنیت ملی این کشور مبنی بر برکناری فرمانده ستاد کل کشور، تصمیم گیری در این باره را به دادگاه قانون اساسی ارجاع داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آرمن سرکیسیان ، رییس جمهور ارمنستان بار دیگر با برکناری رییس ستاد کل نیروهای مسلح این کشور مخالفت کرد.

رسانه های ارمنستان امروز سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که سرکیسیان با تصمیم شورای امنیت ملی ارمنستان مبنی بر برکناری اونیک گاسپاریان به درخواست نیکل پاشینیان ، نخست وزیر این کشور مخالفت کرده است.

این برای دومین بار است که رییس جمهور ارمنستان با درخواست پاشینیان برای برکناری عالی ترین مقام نظامی این کشور مخالفت می کند.

آرمن سرکیسیان تصمیم گیری در این باره را به دادگاه قانون اساسی ارمنستان موکول کرده است.

دیروز دوشنبه شورای امنیت ملی ارمنستان به ریاست پاشینیان برای تصمیم گیری در خصوص رسیدگی به اوضاع این کشور و برکناری گاسپاریان تشکیل جلسه داد.

نزدیک به یک هفته است که شهر ایروان، پایتخت ارمنستان شاهد اعتراض مخالفان نخست وزیر این کشور است و آن ها خواهان کناره گیری پاشینیان هستند.

نخست وزیر ارمنستان  چهارشنبه گذشته از عمل نکردن موشک های روسیه در جنگ قره باغ کوهستانی علیه مناطق جمهوری آذربایجان انتقاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور ارمنستان با تصمیم شورای امنیت ملی این کشور مخالفت کرد

رییس جمهور ارمنستان با تصمیم شورای امنیت ملی این کشور مخالفت کرد