مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 13:002021-03-02پزشكي

میگرن؛ از درمان با پوست گراز تا دستیابی به دانش فنی ساخت اسپری گیاهی


در حالی که تصور عموم بر غیر قابل درمان بودن میگرن است، یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس داروی گیاهی برای درمان این نوع دردها ارائه کرده است.

- در حالی که تصور عموم بر غیر قابل درمان بودن میگرن است، یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس داروی گیاهی برای درمان این نوع دردها ارائه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا صالح رمضانی از محققان این طرح امروز در مراسم معرفی دستاوردهای شرکت های مستقر در پارک فناوری پردیس گرسنگی، خستگی، استرس، قرار گرفتن در زیر نور خورشید را از عوامل بروز سردردهای میگرنی عنوان کرد و گفت: بسیاری از مبتلایان به این نوع دردها بر این باور هستند که میگرن درمان ندارد؛ از این رو برای در امان ماندن از این بیماری به روش های غیر معمول روی می آورند.

وی استفاده از داروهای مخدر، حجامت و برخی روش های طب سنتی را از جمله روش های غیر متعارف برای درمانی سردردهای میگرنی ذکر کرد و ادامه داد: علاوه بر آن بر اساس گفته ها برخی بر این باورند که گذاشتن پوست گراز بر روی سر باعث درمان این درد خواهد شد، ضمن آنکه برخی از مبتلایان به میگرن در مراجعه به ما اعلام کردند که روش مته نیز برای آنها پیشنهاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میگرن؛ از درمان با پوست گراز تا دستیابی به دانش فنی ساخت اسپری گیاهی

میگرن؛ از درمان با پوست گراز تا دستیابی به دانش فنی ساخت اسپری گیاهی