مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 12:402021-03-02ورزشي

تبریک فیفا و AFC به رییس جدید فدراسیون فوتبال


روسای فدراسیون جهانی فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا در پیام هایی جداگانه، به شهاب الدین عزیزی خادم تبریک گفتند.

- ، پس از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در 10 اسفند (28 فوریه) که در حضور نمایندگان فیفا و AFC برگزار شد، شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان ریاست این فدراسیون در پنج سال آینده انتخاب شد.

در روز انتخابات دو نماینده از AFC به صورت حضوری و دو نماینده هم به صورت آنلاین و یک نماینده هم از فیفا به صورت آنلاین بر روند انتخابات نظارت داشتند تا تمامی مقررات و قوانین اساسنامه ای به صورت دقیق اجرا شود و هیچ ابهامی درباره فرآیند انتخاب هیات رییسه وجود نداشته باشد.

حتی نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در هر مرحله انتخابات، به دقت با تلفن های همراه خود از تابلو نتایج و صندوق های رای، عکاسی کردند و به عنوان مستند به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرستادند تا بعد از یک سال بلاتکلیفی به علت ایرادهای اساسنامه، فدراسیون فوتبال هم رییس خود را بشناسد.

در پی این موضوع، روسای فیفا و AFC هم به صورت جداگانه به شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال تبریک گفتند و برای او آرزوی موفقیت کرده اند.

*پیام تبریک اینفانتینو جناب آقای شهاب الدین عزیزی خادم، ریاست محترم فدراسیون فوتبال ایران خوشحالم که تبریکات و بهترین آرزوی های خود را بمناسبت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک فیفا و AFC به رییس جدید فدراسیون فوتبال

تبریک فیفا و AFC به رییس جدید فدراسیون فوتبال