مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 12:252021-03-02بين الملل

آمریکا: همکاری با کره جنوبی و ژاپن تقویت کننده صلح در منطقه است


وزارت خارجه آمریکا پس از آنکه رییس جمهوری کره جنوبی تمایلش را برای بهبود روابط با توکیو اعلام کرد، گفت: روابط نزدیک و قوی بین کره جنوبی، آمریکا و ژاپن تقویت کننده صلح منطقه است.

- وزارت خارجه آمریکا پس از آنکه رییس جمهوری کره جنوبی تمایلش را برای بهبود روابط با توکیو اعلام کرد، گفت: روابط نزدیک و قوی بین کره جنوبی، آمریکا و ژاپن تقویت کننده صلح منطقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، یکی از سخنگوهای وزارت خارجه آمریکا گفت: دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا به تعهدش در تقویت روابط ائتلاف آمریکا به ویژه اتحاد شمال شرق آسیا و کره جنوبی پایبند است.

این سخنگو ادامه داد: کره جنوبی و ژاپن هر دو دوستان و متحدان نزدیک آمریکا هستند و رابطه قوی و نزدیک بین سه کشور تقویت کننده اهداف مشترک ما یعنی صلح و امنیت در شبه جزیره کره و در سراسر منطقه هند-پاسیفیک است.

این اظهارنظر از سوی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا پس از سخنرانی مون جائه این، رییس جمهوری کره جنوبی در جریان مراسم صد و دومین سالگرد روز جنبش استقلال در سئول مطرح شد که گفت: کره جنوبی با ژاپن به منظور موفقیت در بازی های المپیک توکیو همکاری می کند که می تواند کمکی برای دو کشور به منظور برون رفت و احیای ناکامی های اقتصادی و اجتماعی ناشی از پاندمی کرونا به حساب بیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: همکاری با کره جنوبی و ژاپن تقویت کننده صلح در منطقه است

آمریکا: همکاری با کره جنوبی و ژاپن تقویت کننده صلح در منطقه است