مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 12:052021-03-02اجتماعي

ساخت 500 مدرسه برای مسکن مهر/ در واگذاری زمین مدرسه خست به خرج ندهیم


خست به خرج ندهیم که زمین کوچکی را برای مدرسه بدهیم و پرهیز کنیم که سرانه فرهنگی و آموزشی در نازل ترین سطح باشد تا دست برای طراحی های فاخر باز باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محمد اسلامی  از آنچه که باید باشد، منحرف کند.

وی با بیان ایکه در شهرسازی 2 کار مهم را در دستور کار قرار دادیم، گفت: اول اینکه اجازه ندهیم هیچ شهری بدون طرح جامع و تفصیلی باشد که متأسفانه در گذشته به دلایل بسیار نازلی که در بدو امر قابل پذیرش نیست، خیلی از شهرها فاقد طرح تفصیلی بودند و ساخت و ساز بیشمار اتفاق افتاده است که تمام آنها را احصا کردیم و در برنامه قرار دادیم.

  وزیر راه و شهرسازی افزود: در اقدام بعدی در نظر داریم به صورت تضامنی نظام کنترل شهرسازی را عملیاتی کنیم تا متضامنا نهادهای ذی نفع ذیربطی را فعال کنیم که به کنترل شهرسازی و معماری بپردازند و یک نهادسازی بعد از دهه ها انتظار انشاءالله پایه گذاری می شود که بتوانید  شاهد رویکرد جدید باشیم.

  وی درباره مدرسه سازی نیز گفت: خست به خرج ندهیم که زمین کوچکی را برای مدرسه بدهیم و پرهیز کنیم که سرانه فرهنگی و آموزشی در نازل ترین سطح باشد تا دست برای طراحی های فاخر باز باشد؛ اگر محدودیت در یک عرصه فراهم شود، طراح نمی تواند طراحی مناسبی را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 500 مدرسه برای مسکن مهر/ در واگذاری زمین مدرسه خست به خرج ندهیم

ساخت 500 مدرسه برای مسکن مهر/ در واگذاری زمین مدرسه خست به خرج ندهیم