مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 12:002021-03-02دانش

رشد سه برابری فعالیت های فرهنگی دانشجومعلمان در دوران کرونا


سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان، اعلام کرد: هدف ما پوشش 100 درصدی دانشجو معلمان در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی با رویکرد اسناد بالادستی است.

- سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد رشد سه برابری فعالیت های فرهنگی دانشجومعلمان در دوران کرونا سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان، اعلام کرد: هدف ما پوشش 100 درصدی دانشجو معلمان در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی با رویکرد اسناد بالادستی است.

دکتر محمدی ضمن اشاره به بخشی از اقدامات این معاونت در قالب طرح تحولی گفت علاوه بر فعالیت های عادی تشکل ها ، کانون ها ،نشریات، جشنواره ها و مسابقات این معاونت خلاقیت های خوبی در حوزه فضای مجازی داشته است که بعضی از این اقدامات برای سایر دانشگاه ها الگو بوده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی محمدی در بیست و ششمین اجلاس سراسری سرپرستان مدیریت استانی دانشگاه فرهنگیان با اعضای هیات رییسه ضمن تشکر از اهتمام مجموعه دانشگاه خصوصاً همکاران حوزه فرهنگی و اجتماعی به تحقق برنامه های پیش بینی شده سال 1399 با محوریت فضای مجازی گفت: با افتخار اعلام می کنم در سایه مدیریت مشارکتی و جهادی در دوران کرونا نه تنها فعالیت های فرهنگی و اجتماعی آسیب ندید بلکه میزان پوشش دهی، تنوع و گستردگی فعالیت های حوزه فرهنگی و اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد سه برابری فعالیت های فرهنگی دانشجومعلمان در دوران کرونا

رشد سه برابری فعالیت های فرهنگی دانشجومعلمان در دوران کرونا