مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 11:502021-03-02سياسي

برای این مردم نباید کم گذاشت/شرایط سخت را آسانتر کنیم


رییس کل دیوان محاسبات کشور به تشریح تازه ترین گزارش دیوان محاسبات کشور پیرامون موضوع نقدینگی و آثار آن در اقتصاد پرداخت.

- رییس کل دیوان محاسبات کشور به تشریح تازه ترین گزارش دیوان محاسبات کشور پیرامون موضوع نقدینگی و آثار آن در اقتصاد پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دیوان محاسبات کشور، مهرداد بذرپاش رییس کل دیوان محاسبات کشور طی سفری یک روزه به خراسان رضوی، به صورت جداگانه در جلسه شورای اداری استان و جلسه کارکنان اداره کل دیوان محاسبات خراسان رضوی شرکت کرد.

رییس کل دیوان محاسبات در سخنرانی خود، یکی از موضوعات مهم و اصلی در دستگاه های نظارتی را قوانینی دانست که اجرا نمی شوند.

وی با بیان اینکه حسابرسی درست و قوی، اثربخشی بیش از 50 درصدی دارد، موضوع نهضت کاهش قیمت تمام شده را از اقدامات مهم در دست اقدام دیوان محاسبات اعلام کرد.

بذرپاش سپس به تشریح تازه ترین گزارش دیوان محاسبات کشور پیرامون موضوع نقدینگی و آثار آن در اقتصاد پرداخت و گفت: پایه پولی در پایان سال 1391 حدود 98 هزار میلیارد تومان بوده است که در پایان 6 ماه ابتدای سال 1399 به مبلغ بالغ بر 372 هزار میلیارد تومان رسیده است.

رییس کل دیوان محاسبات با اعلام این که از سال 1392 تا پایان 6 ماه ابتدای سال 1399 خالص دارایی های خارجی بانک مرکزی با رشد مطلق 372 درصدی مواجه شده است، افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای این مردم نباید کم گذاشت/شرایط سخت را آسانتر کنیم

برای این مردم نباید کم گذاشت/شرایط سخت را آسانتر کنیم