مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 11:352021-03-02فناوري

دپارتمان مهارت های دیجیتال برای جوانان اشتغالزاست


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس تاکید کرد که راه اندازی دپارتمان مهارت های دیجیتال، زمینه ایجاد اشتغال جوانان در حوزه دیجیتال را فراهم خواهد کرد.

- ایسنا/فارس مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس تاکید کرد که راه اندازی دپارتمان مهارت های دیجیتال، زمینه ایجاد اشتغال جوانان در حوزه دیجیتال را فراهم خواهد کرد.

مهرداد سهرابی سه شنبه 12 اسفند به خبرنگاران گفت: وزارت اتباطات، علی رغم اینکه تامین تجهیزات در شرایط تحریم های ظالمانه به سختی انجام می شود، نسبت به پیاده سازی نسل پنجم ارتباطی (5G) در کشور اقدام کرده و توسعه این تکنولوژی متناسب با کاربردهایی که در جامعه مورد نیاز است، انجام می شود.

او با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و اداره کل فنی و حرفه ای فارس، هدف این تفاهم نامه را گسترش و ارتقای کیفی آموزشپهای فنی و حرفه ای در حوزه دیجیتال و بسترسازی لازم برای تشکیل دپارتمان ملی مهارتهای دیجیتال و آماده سازی نیروی با مهارت جهت ورود به بازار کار این حوزه در استان بیان کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس همچنین با اشاره به راه اندازی اولین سایت نسل پنجم ارتباطی (5G) کشور بعد از تهران در شیراز، گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با توجه به اینکه سیستم های ارتباطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دپارتمان مهارت های دیجیتال برای جوانان اشتغالزاست

دپارتمان مهارت های دیجیتال برای جوانان اشتغالزاست