مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 08:352021-03-02اقتصادي

ساخت 3000 واحد مسکن برای ساکنان روستاهای محروم آذربایجان شرقی


استاندار آذربایجان شرقی از آغاز ساخت 3000 واحد مسکونی برای خانواده های محروم ساکن در روستاهای استان در آینده ای نزدیک خبر داد.

- محمدرضا پورمحمدی در جلسه طرح ویژه احداث 3000 واحد مسکونی برای ساکنان روستاهای محروم استان، با اشاره به تفاهم نامه سازمان برنامه و بودجه کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: انتظار داریم تا همه دستگاه های مسئول در این زمینه همراهی و مشارکت جدی داشته باشند تا در برنامه زمان بندی شده، بتوانیم تعدادی از خانواده های محروم استان را صاحب مسکن کنیم.

وی اظهار کرد: بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی، یکی از مهم ترین اولویت های دولت بوده و خوشبختانه اقدامات حمایتی بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی به وقوع زلزله در شهرستان های میانه و سراب اشاره کرد و گفت: مقاوم سازی خانه های روستایی در این منطقه باعث شد تا تلفات جانی و مالی بسیار کمتری نسبت به زمین لرزه های مشابه داشته باشیم.

پورمحمدی با بیان این که با گذشت یک سال از وقوع این حادثه، بازسازی خانه های آسیب دیده روستایی به پایان رسیده است، افزود: سیاست ابداعی استان در بازسازی این مناطق، اهتمام جدی در بازسازی سریع خانه ها به جای توزیع کانکس بود که این تجربه موفق به عنوان سیاست اجرایی دولت در حوادث مشابه نیز مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 3000 واحد مسکن برای ساکنان روستاهای محروم آذربایجان شرقی

ساخت 3000 واحد مسکن برای ساکنان روستاهای محروم آذربایجان شرقی