مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 08:352021-03-02اقتصادي

سد «کمندان» 250 میلیارد اعتبار نیاز دارد/ آبگیری از «تاج امیر» در 1400


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان با بیان اینکه برای تکمیل سد «کمندان» 250 میلیارد اعتبار نیاز است گفت: همچنین در صورت تامین اعتبار سد «تاج امیر» در سال آینده آبگیری می شود.

- خرم آباد- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان با بیان اینکه برای تکمیل سد کمندان 250 میلیارد اعتبار نیاز است گفت: همچنین در صورت تامین اعتبار سد تاج امیر در سال آینده آبگیری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داریوش حسن نژاد امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سد کمندان در سال 83 آغاز شده و هم اکنون حدود 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

تکمیل سد کمندان نیازمند 250 میلیارد اعتبار وی با بیان اینکه تا کنون حدود 200 میلیارد تومان برای اجرای این طرح هزینه شده است افزود: برای تکمیل کارهای باقیمانده سد و جابجایی روستای کمندان حدود 250 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است که در صورت تأمین اعتبار، سد تا پایان خرداد ماه سال آینده به آبگیری می رسد و تا پایان سال 1400 به اتمام خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان مشکل اساسی سد کمندان را تملک و جابجایی روستای کمندان دانست و افزود: برای حل این مشکل همکاری همه ارگان های ذی ربط از جمله فرمانداری، محیط زیست، آب و فاضلاب و شرکت توزیع برق ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد «کمندان» 250 میلیارد اعتبار نیاز دارد/ آبگیری از «تاج امیر» در 1400

سد «کمندان» 250 میلیارد اعتبار نیاز دارد/ آبگیری از «تاج امیر» در 1400