مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 08:252021-03-02ورزشي

نیروهای سازمان ورزش، مترو و برج میلاد حقوق معوق طلب دارند


عضو شورای شهر تهران از بی توجهی به بخشنامه بهسازی وضعیت قرارداد نیروهای حجمی شهرداری انتقاد کرد و خواستار توجه شهردار به پرداخت حقوق معوق نیروهای پیمانکاری سازمان ورزش، - مترو و برج میلاد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، افشین حبیب زاده عضو شورای شهر تهران در دویست و هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری که به صورت کتبی تقدیم هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران کرد، از بی توجهی مدیران شهرداری به بخشنامه بهسازی وضعیت قرارداد نیروهای حجمی انتقاد و خواستار توجه بیشتر شهردار تهران به پرداخت حقوق معوق نیروهای پیمانکاری سازمان ورزش، مترو و برج میلاد و وضعیت قراردادی آنها شد.

متن تذکر به این شرح است: در سال 1394 و با تصمیم مدیران وقت شهرداری، نیروهای انتظامات سازمان های تابعه شهرداری نظیر سازمان ورزش و سازمان پسماند که تا آن زمان در قالب قرارداد مستقیم با سازمان های مربوطه همکاری می نمودند به این بهانه که قرار است تمامی آنها در یگان حفاظت شهرداری تجمیع گردند، از قرارداد مستقیم خارج و به قرارداد نیروهای حجمی تبدیل گردیدند و هرسال وعده اصلاح قرارداد به آنها داده می شود.

این امر موجب گردیده برخی نیروهایی که حداقل 15 سال سابقه همکاری با شهرداری تهران را دارند، در دریافت حقوق و مزایا با مشکل مواجه شده و به دلیل اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای سازمان ورزش، مترو و برج میلاد حقوق معوق طلب دارند

نیروهای سازمان ورزش، مترو و برج میلاد حقوق معوق طلب دارند