مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 08:202021-03-02اقتصادي

هزار پروژه شهرداری توسط رییس جمهور افتتاح می شود


حسین رجب صلاحی معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در حاشیه بازدید از پروژه مترو اسلامشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: بیش از یک هزار پروژه عمرانی شهرداری های کشور با اعتباری بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان به طور همزمان توسط رییس جمهور افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی گفت: ازمجموع پروژه های قابل افتتاح در کشور 2 ایستگاه مترو در تهران، یک مرکز فرهنگی در گرگان، یک پارکینگ طبقاتی در شهر مشهد و بزرگترین میدان میوه و تره بار کشور در بندرعباس به طور ویدئو کنفرانسی با حضور مقامات محلی و با دستور رییس جمهور افتتاح می شود.

معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بدون اشاره به جزییات پروژه های قابل افتتاح، تأکید کرد: پنجشنبه 14 اسفند ماه جاری ساعت 10 صبح پروژه عمرانی فرهنگی و رفاهی که توسط شهرداری های شهرهای مختلف کشور احداث شده اند، به طور همزمان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد تا در آستانه آغاز سال نو مردم بتوانند با بهره مندی از این خدمات، طعم شیرین خدمت را بچشند.

رجب صلاحی با اشاره به دستاوردهای بازدید از پروژه مترو اسلامشهر، تأکید کرد: شهرداری اسلامشهر با عزم جهادی و همت بالا، بدون داشتن ریالی بودجه عملیات احداث پروژه عظیم و ملی مترو اسلامشهر را آغاز کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار پروژه شهرداری توسط رییس جمهور افتتاح می شود

هزار پروژه شهرداری توسط رییس جمهور افتتاح می شود