مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 08:152021-03-02بين الملل

انتقال فرماندهان وابسته به امارات به سقطری همزمان با ورود کشتی حامل تسلیحات


مشاور وزیر اطلاع رسانی دولت مستعفی یمن اعلام کرد، امارات، فرماندهان نظامی وابسته به خود را به استان «ارخبیل» سقطری منتقل کرد.

- مشاور وزیر اطلاع رسانی دولت مستعفی یمن اعلام کرد، امارات، فرماندهان نظامی وابسته به خود را به استان ارخبیل سقطری منتقل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، مختار الرحبی، مشاور وزیر اطلاع رسانی دولت مستعفی یمن اعلام کرد، امارات، فرماندهان نظامی وابسته به خود را به استان ارخبیل سقطری منتقل کرده است و این امر همزمان با رسیدن کشتی اماراتی حامل تسلیحات به این منطقه انجام شد.

امارات هنوز واکنش فوری نسبت به اظهارات الرحبی نشان نداده است اما ابوظبی ماه گذشته میلادی اعلام کرد که به حضور نظامی اش در یمن در ماه اکتبر پایان داده است.

الرحبی تصریح کرد، امارات، فرماندهان نظامی وابسته به خود را به سقطری اعزام کرد اما وی در خصوص چگونگی انتقال آنها یا هویت این فرماندهان توضیحی ارائه نداده است.

شورای انتقالی جنوب مورد حمایت امارات از ماه ژوئن گذشته پس از درگیری با نیروهای دولت مستعفی یمن بر سقطری سیطره دارد.

مشاور وزیر اطلاع رسانی دولت مستعفی یمن همچنین اظهار داشت، اعزام فرماندهان نظامی همزمان با ورود کشتی اماراتی که حامل تسلیحات، تجهیزات نظامی و زرهی و تدارکات لازم برای نیروهای شورای انتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال فرماندهان وابسته به امارات به سقطری همزمان با ورود کشتی حامل تسلیحات

انتقال فرماندهان وابسته به امارات به سقطری همزمان با ورود کشتی حامل تسلیحات