مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 08:102021-03-02سياسي

بنیاد شهید فارس به موضوع «مصادره خانه مادر شهید» ورود کرد


حمایت از خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه این ارگان و سازمان های کشور است که در این راستا به موضوع «مصادره خانه مادر شهید» نیز ورود کردیم.

- شیراز – مدیرکل بنیاد شهید استان فارس گفت: حمایت از خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه این ارگان و سازمان های کشور است که در این راستا به موضوع مصادره خانه مادر شهید نیز ورود کردیم.

حجت الاسلام محمد جواد محمدی پور در گفت و گو با خبرنگار مهر ، تاکید کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای اهداف کلی خود همیشه مدافع حقوق خانواده معظم شهدا و ایثارگران طبق قوانین و مقررات بوده و از هیچ گونه تلاشی در این زمینه دریغ نمی کند.

وی تصریح کرد: همه مسئولین مدیون خون شهدا، ایثارگران و رزمندگان هستند به همین دلیل همواره تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران در دستورکار قرار دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس ادامه داد: در موضوع مصادره خانه یک مادر شهید توسط بانک نیز اقدامات لازم انجام و با هماهنگی دستگاه های دیگر به زودی جلسه ای در شهرستان برگزار خواهد شد تا بتوانیم طبق قانون راهکاری برای رفع این مشکل پیدا کنیم.

حجت الاسلام محمدی پور تاکید کرد: به طور حتم هیچ مسئولی در نظام جمهوری اسلامی اجازه نخواهد داد حقی از مردم جامعه و خانواده های شهدا و ایثارگران ضایع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد شهید فارس به موضوع «مصادره خانه مادر شهید» ورود کرد

بنیاد شهید فارس به موضوع «مصادره خانه مادر شهید» ورود کرد