مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 08:052021-03-02سياسي

برنامه های پیشگیری از اعتیاد در 55 محله استان قزوین اجرا می شود


فعالیت ها و برنامه های پیشگیری از اعتیاد بهزیستی استان در 55 محله اجرا می شود تا بتوان به شکل عملیاتی برای مقابله با این پدیده خانمان سوز اقدام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا وارثی، مدیر کل بهزیستی استان قزوین اظهار داشت: فعالیت ها و برنامه های پیشگیری از اعتیاد بهزیستی استان در 55 محله اجرا می شود تا بتوان به شکل عملیاتی برای مقابله با این پدیده خانمان سوز اقدام کرد.

وی افزود: این اداره کل برای پیشگیری از اعتیاد در طول سال طرح ها و برنامه های مختلفی را اجرا می کند که مهمترین آنها شامل برنامه پیشگیری اجتماع محور از اعتیاد، برنامه پیشگیری از اعتیاد در فضای مجازی و طرح پیشگیری از اعتیاد با رویکرد اجتماع محور است.

این مسوول با بیان اینکه مسوولیت پذیری اجتماعی، توسعه مشارکت های مردمی، کاهش تقاضای مواد مخدر از جمله اهداف اساسی موسسات و سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه پیشگیری از اعتیاد است، گفت: اداره کل بهزیستی استان قزوین با محوریت دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد از طریق سازمان های مردم نهاد و موسسات غیردولتی برنامه های آگاهسازی و آموزش به خانواده ها را در سطح محلات شهری و روستایی در دستور کار دارد.

وارثی افزود: در حال حاضر 15 موسسه فعال با رویکردهای کاملا پیشگیرانه برای گسترش این مهم در محلات شهری و روستایی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های پیشگیری از اعتیاد در 55 محله استان قزوین اجرا می شود

برنامه های پیشگیری از اعتیاد در 55 محله استان قزوین اجرا می شود