مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 08:052021-03-02بين الملل

درخواست از عربستان برای انحلال نیروی واکنش سریع مرتبط با بن سلمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد از عربستان سعودی خواسته یگانی از گارد سلطنتی را که مستقیماً از محمد بن سلمان ، - سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت واشنگتن از ریاض خواسته نیروی واکنش سریع عربستان سعودی را که مستقیماً از ولی عهد سعودی دستور می گیرد و در قتل جمال خاشقچی دست داشته، منحل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد از عربستان سعودی خواسته یگانی از گارد سلطنتی را که مستقیماً از محمد بن سلمان ، ولی عهد این کشور دستور می گیرد و در قتل جمال خاشقچی نقش داشته را منحل کند.

ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا برای اولین بار پس از انتشار گزارش اطلاعاتی آمریکا که در آن نقش، ولی عهد سعودی در قتل مخالف ریاض تایید و همچنین گفته شد که هفت نفر از جوخه مرگ که برای کشتن خاشقچی به استانبول فرستاده شدند از این واحد نظامی بودند، از تماس دیپلماتیک برای طرح این درخواست خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی ترکیه، پرایس در این خصوص گفت: ما از شبکه ای موسوم به نیروی واکنش سریع، واحدی از گارد سلطنتی سعودی که در عملیات های ضد مخالفان از جمله عملیاتی که منجر به قتل فجیع جمال خاشقچی شد، باخبریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست از عربستان برای انحلال نیروی واکنش سریع مرتبط با بن سلمان

درخواست از عربستان برای انحلال نیروی واکنش سریع مرتبط با بن سلمان