مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-02سياسي

توزیع 20 هزار ماسک میان رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از توزیع 20 هزار ماسک میان رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خبر داد و گفت: تقریباً صددرصد مسافران ناوگان اتوبوسرانی تهران از ماسک استفاده می کنند.

- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از توزیع 20 هزار ماسک میان رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خبر داد و گفت: تقریباً صددرصد مسافران ناوگان اتوبوسرانی تهران از ماسک استفاده می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود ترفع با اعلام این مطلب گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در ابتدای اسفندماه سال گذشته تا کنون، این شرکت با اجرای دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، تمام تلاش خود را به منظور جلوگیری از انتشار این ویروس میان رانندگان و مسافران و حفظ سلامتی ایشان انجام داده است.

وی در ادامه ضمن اعلام این که در حال حاضر، تقریباً صددرصد مسافران داخل اتوبوس ها از ماسک استفاده می کنند، افزود: از سال گذشته تا کنون طی چندین مرحله و به صورت منظم، نسبت به توزیع ماسک میان رانندگان بخش خصوصی و عمومی اتوبوسرانی اقدام شده است و با برنامه ریزی های صورت گرفته در این مرحله، از امروز تعداد 20 هزار عدد ماسک میان رانندگان اتوبوس های پایتخت توزیع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 20 هزار ماسک میان رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران

توزیع 20 هزار ماسک میان رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران