مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-02ورزشي

انتقاد شورای شهری ها از بی توجهی حناچی به وضعیت قرارداد کارکنان شهرداری


عضو شورای شهر تهران ضمن تذکر به حناچی گفت: مدیران شهرداری به بخشنامه بهسازی وضعیت قرارداد برخی از نیروهای شهرداری در سازمان ورزش، مترو و برج میلاد بی توجه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، افشین حبیب زاده در صحن امروز شورای شهر در تذکری به حناچی درباره بی توجهی به بخشنامه بهسازی وضعیت قرارداد برخی از نیروهای شهرداری گفت: نیروهای برخی از شرکت های پیمانکاری در مترو، سازمان ورزش و برج میلاد بیش از دو ماه حقوق معوقه داشته و عیدی و سنوات گذشته را نیز طلب دارند.

وی افزود: در سال 94 و با تصمیم مدیران وقت شهرداری تهران نیروهای انتظامات سازمان های تابعه شهرداری مانند سازمان ورزش و پسماند که تا آن زمان در قالب قرارداد مستقیم با سازمان های مربوطه همکاری می کردند، به این بهانه که قرار است همه آنها در یگان حفاظت تجمیع شوند، از قرارداد مستقیم خارج و به قرارداد نیروهای حجمی تبدیل شدند  که هر ساله وعده اصلاح قرارداد به آنها داده می شود.

عضو شورای شهر تهران گفت: برخی نیروهایی که حداقل 15 سال سابقه همکاری با شهرداری تهران دارند در دریافت حقوق و مزایا با مشکل مواجه شده و امنیت شغلی ندارند و هر سه ماه یکبار با آنها قرارداد بسته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شورای شهری ها از بی توجهی حناچی به وضعیت قرارداد کارکنان شهرداری

انتقاد شورای شهری ها از بی توجهی حناچی به وضعیت قرارداد کارکنان شهرداری