مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-02سياسي

دو مستند نقش رزمندگان نهاوند در دفاع مقدس ساخته شد


مسئول بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند گفت: دو مستند نقش رزمندان نهاوند در دوران دفاع مقدس ساخته شده است.

- فاطمه نظام الاسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با توجه به برگزاری رویداد بزرگ هفته استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس به میزبانی استان همدان، دو مستند از نقش رزمندگان این شهرستان در دوران دفاع مقدس توسط خود بنده تهیه و به دبیرخانه ستاد برگزاری مراسم ارسال شد.

وی افزود: در این دو مستند بمباران هوایی شهر نهاوند، حضور رزمندگان این شهرستان در مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور و مصاحبه با سرداران و رزمندگان غیور این خطه در خط مقدم و همچنین پشت جبهه به تصویر کشیده شده است.

مسوول بسیج هنرمندان نهاوند اضافه کرد: دوران دفاع مقدس بدون شک دوران طلایی و پر افتخاری است که سال های سال باید از آن برای پیشرفت کشور استفاده کنیم که در این زمینه یادآوری رشادت های رزمندگان می تواند روحیه ایثار و فداکاری را در سطح جامعه زنده نگهدارد.

این مستندساز نهاوندی که تاکنون چهار مستند با موضوعات مختلف با معرفی رزمندگان، جانبازان و خانواده های شهدا را تولید و در مناسبت های مختلف به نمایش گذاشته است گفت: به منظور معرفی رشادت های رزمندگان نهاوندی تمام آرشیوهای رزمندگان شهرستان را از سال 62 به بعد جمع آوری کرده و در نظر دارم به مناسبت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو مستند نقش رزمندگان نهاوند در دفاع مقدس ساخته شد

دو مستند نقش رزمندگان نهاوند در دفاع مقدس ساخته شد