مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-02سياسي

سازمان امور مالیاتی ظرف دو ماه سازوکار اخذ مالیات اینفلوئنسرها را مشخص کند


نمایندگان مجلس شورای اسلامی سازمان امور مالیاتی را مکلف کردند که ظرف دوماه دستورالعمل اجرایی اخذ مالیات از کاربران فضای مجازی دارای بیش از 500 هزار دنبال کننده را تعیین کنند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی سازمان امور مالیاتی را مکلف کردند که ظرف دوماه دستورالعمل اجرایی اخذ مالیات از کاربران فضای مجازی دارای بیش از 500 هزار دنبال کننده را تعیین کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) و در ادامه بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه سال 1400 با الحاق یک جز به تبصره 6 موافقت کردند.

پیش از این در بخش درآمدی این تبصره تصویب شده بود که درآمدهای کاربران دارای بیش از 500 هزار دنبال کننده رسانه های کاربر محور از محل تبلیغات مشمول مالیات بر درآمد خواهد بود.

امروز در بحث هزینه ای این مصوبه سازمان امور مالیاتی مکلف شد ظرف دو ماه پس از لازم الاجرا شدن این بند دستورالعمل اجرایی مربوط به اخذ مالیات از درآمدهای کاربران حرفه ای رسانه های کاربر محور از محل تبلیغات را تهیه و به تایید وزیر اقتصاد و امور دارایی برساند.

سازمان امور مالیاتی مکلف است لیست مودیان مالیاتی و خوداظهاری تهیه شده توسط آن ها را تهیه و در سایت سازمان در منظر عموم قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان امور مالیاتی ظرف دو ماه سازوکار اخذ مالیات اینفلوئنسرها را مشخص کند

سازمان امور مالیاتی ظرف دو ماه سازوکار اخذ مالیات اینفلوئنسرها را مشخص کند