مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:502021-03-02بين الملل

نشست عالی مسؤولان نظامی مصر و سودان در خارطوم


رییس ستاد کل نیروهای مسلح مصر برای حضور در یک نشست عالی نظامی و امضای توافقنامه همکاری مشترک با سودان در راس هیاتی عالی رتبه به خارطوم سفر کرد.

- رییس ستاد کل نیروهای مسلح مصر برای حضور در یک نشست عالی نظامی و امضای توافقنامه همکاری مشترک با سودان در راس هیاتی عالی رتبه به خارطوم سفر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، محمد فرید، رییس ستاد کل نیروهای مسلح مصر برای برگزاری یک نشست عالی نظامی در راس هیاتی عالی رتبه قاهره را به مقصد خارطوم ترک کرد.

طبق بیانیه منتشر شده از سوی نیروهای مسلح مصر، فرید در هفتمین نشست کمیته نظامی مشترک مصر و سودان به ریاست روسای ستاد کل نیروهای مسلح دو کشور در شهر خارطوم سودان شرکت خواهد کرد.

انتظار می رود محمد فرید در نشست های کمیته، دیدارهای مهم متعددی در سطح همکاری های نظامی و مشارکت استراتژیک میان دو کشور انجام دهد.

همچنین ارتش سودان در بیانیه ای اعلام کرد، محمد عثمان الحسین، رییس ستاد کل ارتش این کشور در دفتر خود در خارطوم میزبان محمد فرید، همتای مصری خود بود و آن دو مذاکراتی درباره همکاری های مشترک در حوزه نظامی با یکدیگر داشتند.

طبق این بیانیه، سفر فرید به خارطوم برای اتمام مذاکرات جاری میان ارتش دو کشور انجام شده و سه روز ادامه دارد، در پایان مذاکرات این سه روز نیز دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست عالی مسؤولان نظامی مصر و سودان در خارطوم

نشست عالی مسؤولان نظامی مصر و سودان در خارطوم