مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-02اقتصادي

اختصاص 10 هتکار از اراضی شهرک صنعتی گچساران به صنوف آلاینده


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با برنامه ریزی انجام شده 10 هکتار از اراضی شهرک صنعتی گچساران به صنوف تولیدی آلاینده شهری اختصاص داده شده است که تاکنون حدود 300 تا 400 قطعه متناسب با نوع فعالیت هر صنف طراحی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، سید هاشم موسوی  اظهار کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد 13 شهرک و ناحیه صنعتی عملیاتی با مساحت 154 یک هزار 540هکتار عرصه صنعتی وجود دارد.

 مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی  استان  با اشاره به 2 شهرک صنعتی در شهرستان  گچساران گفت:  81واحد تولیدی و صنعتی در شهرک های صنعتی چهاربیشه و ناصرآباد  وجود دارد  که 50 واحد آن فعال است.

وی  اذعان کرد: از این تعداد واحدها 66 واحد تولیدی و صنعتی با سرمایه گذاری 505 میلیار ریال به مساحت 65 هکتار در چهاربیشه گچساران و 15 واحد با سرمایه 139 میلیارد ریال در ناصرآباد است.

  مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی  استان افزود:  هم اکنون  یک هزار و 199 نفر به طور مستقیم در این واحدهای تولیدی و صنعتی مشغول به کار هستند.

 موسوی در ادامه به مشکلات زیرساختی موجود در شهرک صنعتی چهاربیشه گچساران اشاره کرد و گفت:  با توجه به اینکه شهرک صنعتی چهاربیشه گچساران از زیرساخت آب، برق، تلفن  برخوردار است اما برای رفع برخی از نواقص موجود  در  زیر ساخت این شهرک  عملیات بهساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 10 هتکار از اراضی شهرک صنعتی گچساران به صنوف آلاینده

اختصاص 10 هتکار از اراضی شهرک صنعتی گچساران به صنوف آلاینده