مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-02اقتصادي

یک هزار پروژه شهرداری های کشور توسط رییس جمهور افتتاح می شود


معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، گفت: تعداد یک هزار پروژه شهرداری های کشور با اعتبار بالغ بر 1000 میلیارد تومان توسط رییس جمهور به طور ویدئو کنفرانس افتتاح می شود.

- حسین رجب صلاحی معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در حاشیه بازدید از پروژه مترو اسلامشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: بیش از یک هزار پروژه عمرانی شهرداری های کشور با اعتباری بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان به طور همزمان توسط رییس جمهور افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی گفت: ازمجموع پروژه های قابل افتتاح در کشور 2 ایستگاه مترو در تهران، یک مرکز فرهنگی در گرگان، یک پارکینگ طبقاتی در شهر مشهد و بزرگترین میدان میوه و تره بار کشور در بندرعباس به طور ویدئو کنفرانسی با حضور مقامات محلی و با دستور رییس جمهور افتتاح می شود.

معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بدون اشاره به جزییات پروژه های قابل افتتاح، تأکید کرد: پنجشنبه 14 اسفند ماه جاری ساعت 10 صبح پروژه عمرانی فرهنگی و رفاهی که توسط شهرداری های شهرهای مختلف کشور احداث شده اند، به طور همزمان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد تا در آستانه آغاز سال نو مردم بتوانند با بهره مندی از این خدمات، طعم شیرین خدمت را بچشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار پروژه شهرداری های کشور توسط رییس جمهور افتتاح می شود

یک هزار پروژه شهرداری های کشور توسط رییس جمهور افتتاح می شود