مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-02اجتماعي

برگزاری آزمون مجدد برای استخدام معلمان


معلمانی که در آزمون استخدام امسال پذیرفته نشده اند و یا به هر دلیلی موفق به شرکت در آن نشده اند می توانند در این آزمون که شاید بهار سال آینده برگزار می شود شرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، محسن حاجی میرزایی گفت: شاخص های شرکت در آزمون استخدامی معلمان تفاوتی نکرده است و معلمان حق التدریس بعد از سال 91 و نهضتی های فعال قبل از سال 92 می توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی افزود: مرحله اول حق التدریس معلمان ماه گذشته پرداخت شد و سازمان برنامه و بودجه به ما وعده داده است که بعد از پرداخت حقوق اسفند که در چند روز آینده خواهد بود مرحله دوم حق التدریس معلمان نیز پرداخت شود.

وزیر آموزش و پرورش به رتبه بندی معلمان نیز اشاره کرد و گفت: لایحه رتبه بندی معلمان در جلسه فردا یا هفته آینده هیأت دولت مطرح می شود و پس از تصویب به مجلس ارائه خواهد شد.

حاجی میرزایی از خرید مجدد اردوگاه شهید باهنر تهران خبر داد و افزود: اردوگاه شهید باهنر در سال های گذشته به صورت اجاره به شرط تملیک واگذار شده بود.

وی خاطرنشان کرد: با پرداخت 6 هزار میلیارد تومان این اردوگاه دوباره خریداری شد که آخرین قسط آن در ماه گذشته پرداخت و سند این اردوگاه به نام آموزش و پرورش صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون مجدد برای استخدام معلمان

برگزاری آزمون مجدد برای استخدام معلمان