مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-02اقتصادي

پروتکل های بهداشتی در ناوگان شهری شهرکرد تشدید می شود


رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: به علت شیوع ویروس کرونای انگلیسی در استان پروتکل های بهداشتی تشدید و مواردی نیز اضافه خواهد شد.

- مهرداد میرزاییان، امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص تشدید پروتکل های بهداشتی در ناوگان شهری به علت شیوع ویروس ی انگلیسی بیشتر از کرونا سابق است و اقدامات خاصی نمی توان در این خصوص انجام داد لذا تنها پروتکل های سابق تشدید شده و راهکار جدیدی هنوز ارائه نشده است.

میرزاییان افزود: رنگ بندی کرونایی استان همچنان رنگ زرد است و لذا قرنطینه و یا تعطیلی ناوگان مطرح نشده که اگر اوضاع تغییر کند شرایط نیز عوض می شود.

 وی با بیان اینکه 99 درصد خطوط از شرایط استاندارد خارج است، گفت: در حال حاضر یک دهم متوسط مسافران قبل از کرونا نیز جابه جا نمی شود و میزان مسافران 90 درصد کاهش یافته است، زیرا که اکثر مسافران قشر دانش آموزان و دانشجویان بودند که با شروع کرونا این افراد از لیست مسافران خط خورده و اکثر اتوبوس ها خالی هستند.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد اظهار کرد: با توجه به شرایط شب عید هنوز اطلاعیه ای ابلاغ نشده و همچنان تعداد اتوبوس ها و ساعت کاری شان مانند سابق کم است اوضاع طبق روال شرایط کرونایی پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروتکل های بهداشتی در ناوگان شهری شهرکرد تشدید می شود

پروتکل های بهداشتی در ناوگان شهری شهرکرد تشدید می شود