مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:302021-03-02بين الملل

سفیر عربستان: گزارش قتل خاشقجی بر پایه احتمالات است!


سفیر عربستان در سازمان ملل مدعی شد که گزارش آمریکا درباره قتل روزنامه نگار منتقد سعودی بر پایه احتمالات بوده و اتهامی را علیه ولیعهد سعودی اثبات نمی کند! - سفیر عربستان: گزارش قتل خاشقجی بر پایه "احتمالات" است! سفیر عربستان در سازمان ملل مدعی شد که گزارش آمریکا درباره قتل روزنامه نگار منتقد سعودی بر پایه "احتمالات" بوده و اتهامی را علیه ولیعهد سعودی اثبات نمی کند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، عبد الله المعلمی، سفیر عربستان در سازمان ملل با انتشار پیامی در توییتر درباره گزارش آمریکا از قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی نوشت: گزارش سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا با سر و صدای زیادی منتشر شد و اینگونه گفته شد که در این گزارش ادله ای وجود دارد که دست داشتن محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در قتل خاشقجی را اثبات می کند.

وی افزود: در این گزارش برای اثبات ادعای مذکور سه نکته ذکر شده است؛ نخست اینکه بن سلمان باید در جریان این قتل باشد، چراکه وی دستگاه اطلاعات را اداره می کند.

باید در این باره گفت که اگر چنین ادله ای صحیح است چرا رییس جمهور، معاون و وزیر دفاع آمریکا به دلیل جنایت های ابوغریب مجازات نشدند؟ المعلمی گفت: نکته دومی که در این گزارش آمده این است که ولیعهد عربستان بر بازداشت مخالفان س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر عربستان: گزارش قتل خاشقجی بر پایه احتمالات است!

سفیر عربستان: گزارش قتل خاشقجی بر پایه احتمالات است!