مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-02اقتصادي

جمع آوری 141 دستگاه غیرمجاز تولید ارز دیجیتال در بندرعباس


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: در یک ماه گذشته 141 دستگاه غیرمجاز تولید ارز دیجیتال در بندرعباس شناسایی و جمع آوری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، هاجر عبدی صبح امروز در یک گفت وگوی خبری اظهار کرد: این دستگاهها در سه نقطه شهرستان بندرعباس شناسایی شدند که بصورت غیرمجاز از برق خانگی برای فعالیت استفاده می کردند.

به گفته وی، دستگاههای استخراج ارز دیجیتال از وسایل پرمصرف برق هستند که استفاده از برق غیرمجاز باعث هدر رفتن انرژی و افزایش تلفات برق در شبکه توزیع برق می شود.

واگذاری  انشعاب برق برای تولید ارز دیجیتال منوط به اخذ مجوز از سازمان صنعت، معدن و تجارت است اما برخی سودجویان برای کسب سود بیشتر و استفاده از برق ارزان، در منازل و اراضی کشاورزی اقدام به تولید ارز دیجیتال می کنند.

عبدی اضافه کرد: دستگاههای تولید ارز دیجیتال نیاز به مصرف بالای برق دارد و استفاده از آنها نیاز به دریافت انشعابهای خاص دارد  به همین خاطر نیز برخی افراد برای سود بیشتر از برق خانگی استفاده می کنند.

در صورت شناسایی علاوه بر جمع آوری این دستگاهها، متخلفان نیز به مراجع قانونی معرفی می شودند.

وی در ادامه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه شرکت توزیع نیروی برق با نیروی انتظامی گفت: این شرکت با همکاری نیروی انتظامی امسال چندین مرکز غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 141 دستگاه غیرمجاز تولید ارز دیجیتال در بندرعباس

جمع آوری 141 دستگاه غیرمجاز تولید ارز دیجیتال در بندرعباس