مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-02اجتماعي

ورود گردشگران نوروزی به کاشان کنترل خواهد شد


طبق دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارتخانه های کشور و میراث فرهنگی، موضوع ورود گردشگران نوروزی به شهرها باید قابل کنترل باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، محمدجواد مزروعی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از گذشت یک سال از شیوع کرونا ، شهرداری کماکان موضوعات اطلاع رسانی و آموزش های شهروندی مقابله با کرونا را مانند اوایل کار دنبال می کند.

مدیر بحران شهرستان کاشان، اکران تبلیغات بصری و محیطی در شهر را برای ارائه آموزش های شهروندی تأثیرگذار دانست و تأکید کرد: تصاویر گرافیکی گویا و قابل توجه برای تشویق به رعایت پروتکل های بهداشتی و آگاهی بخشی به شهروندان از سوی شهرداری به تحقق اهداف مجموعه مدیریت بحران شهرستان کاشان کمک کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به روزهای پایانی سال، اگر ازدحام مردم در مراکز خرید افزایش پیدا کند، نقطه خطری است که می تواند وضعیت شهر را به بحران اسفندماه مشابه سال گذشته برگرداند.

مزوعی در مورد حضور گردشگران نوروزی در سطح این شهرستانطبق دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارتخانه های کشور و میراث فرهنگی، موضوع ورود گردشگران نوروزی به شهرها باید قابل کنترل باشد و از هرگونه ورود خارج از این دایره و ضوابط جلوگیری خواهد شد تا بتوانیم با کمک مردم مدیریتی صحیح در بحث گردشگری داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود گردشگران نوروزی به کاشان کنترل خواهد شد

ورود گردشگران نوروزی به کاشان کنترل خواهد شد