مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-02اجتماعي

500 هزار اصله نهال در کرمانشاه غرص می شود/ فعالیت 46 هزار همیار طبیعت در استان


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با بیان اینکه تا 22 اسفندماه جاری در مجموعه 500 هزار نهال در استان غرس می شود، گفت: 200 هزار اصل نهال از این تعداد با مشارکت بخش خصوصی کاشته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، انشااله کولانی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: همکاری و مشارکت مردم در حفاظت از محیط زیست ستودنی است ما در امر فرهنگ سازی نیازمند اقدام جهادی رسانه ها به خصوص خبرگزاری ها و رسانه ها هستیم.

هر هکتار جنگل، اکسیژن یک ساله 10 نفر را تامین می کند وی ا شعار امسال هفته منابع طبیعی را همه با هم جهاد برای حفاظت از منابع طبیعی اعلام کرد و افزود: جنگل ها ریه های زمین محسوب می شود ؛ یک هکتار جنگل حدود 68 تن گرد و غبار را در خود رسوب می دهد.

در واقع هر هکتار جنگل حدود 2.

5 تن اکسیژن تولید می کند که این معادل مصرف اکسیژن 10 نفر طی یک سال است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه تصریح کرد: ایران کشور خشکی است و  ما باید قدر آب را بدانیم و باید در خصوص مزیت های پوشش جنگلی اطلاع رسانی شود، البته سه عامل چراهای بی رویه، تخریب و شغل های غیر اصولی سبب فرسایش پوشش های جنگلی شده است.

وی از تلاش برای جذب همیاران طبیعت در استان خبر داد و گفت: هم اکنون 46 هزار نفر از اقشار مختلف جامعه را به عنوان همیاران طبیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 هزار اصله نهال در کرمانشاه غرص می شود/ فعالیت 46 هزار همیار طبیعت در استان

500 هزار اصله نهال در کرمانشاه غرص می شود/ فعالیت 46 هزار همیار طبیعت در استان