مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:202021-03-02دانش

فعالیت حدود 7 هزار کانون دانشجویی در سراسر کشور


معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیان اینکه بالندگی و فرهیختگی دانشجویان در بستر فعالیت های فرهنگی معنا پیدا می کند، گفت: این فعالیت ها، - معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد؛ فعالیت حدود 7 هزار کانون دانشجویی در سراسر کشور ایسنا/اصفهان معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیان اینکه بالندگی و فرهیختگی دانشجویان در بستر فعالیت های فرهنگی معنا پیدا می کند، گفت: این فعالیت ها، داوطلبانه و مبتنی بر ابداع است.

غلامرضا غفاری امروز (سه شنبه- 12 اسفندماه) در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی دانشجویی رویش که در تالار شهروند اصفهان برگزار شد، به صورت برخط در این جشنواره، اظهار کرد: حوزه کانون های فرهنگی دانشجویی به عنوان بزرگترین عرصه فعالیت های دانشجویان، فعالیت های متنوعی را در برمی گیرد.

وی افزود: بخش مهمی از زندگی تحصیلی و فراتر از آموزش حرفه ای دانشجویان در فعالیت های کانونی دانشجویان جست وجو می شود که ضرورت توجه به این عرصه را دوچندان می کند.

معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از رشد این عرصه در کشور خبر داد و گفت: حدود 7 هزار کانون دانشجویی در سراسر کشور در حوزه های مختلف مشغول به فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت حدود 7 هزار کانون دانشجویی در سراسر کشور

فعالیت حدود 7 هزار کانون دانشجویی در سراسر کشور