مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:202021-03-02سياسي

کیفیت اجرای پروژه ها را فدای کمیت نمی شود


معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: هیچ دستگاه اجرایی حق کلنگ زنی و آغاز پروژه های جدید را ندارد تا زمانی که پروژه های نیمه تمام در این استان به سرانجام خوبی برسد.

- ایسنا/اردبیل معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: هیچ دستگاه اجرایی حق کلنگ زنی و آغاز پروژه های جدید را ندارد تا زمانی که پروژه های نیمه تمام در این استان به سرانجام خوبی برسد.

فرزاد قلندری در جلسه شورای فنی استان اظهار کرد: بیش از 400 پروژه راکد و نیمه تمام عمرانی در سطح استان داریم که باید با برنامه ریزی دقیق هر ساله بخشی از این پروژه ها با تزریق اعتبار مورد نیاز به سرانجام برسد تا بیش از این شرمنده مردم نباشیم.

وی تصریح کرد: همه دستگاه های اجرایی مکلف شدند تا به سرانجام رساندن پروژه های نیمه تمام، طرح و پروژه جدیدی را شروع نکنند و در کنار این رویه باید استانداردها در کیفیت اجرای پروژه ها و بهره برداری مناسب فراهم آید.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل وظیفه و رسالت کارگروه نظارت به عنوان زیرمجموعه شورای فنی را ایجاد ساختاری مناسب در بحث نظارت فنی، تخصصی و مالی اعلام کرد و گفت: از سال آینده شورای فنی با حضور در پروژه های شاخص استان و بازدید از روند اجرای آن گزارش جامعی را ارائه خواهند کرد تا مشکلات، ضعف و نقص برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت اجرای پروژه ها را فدای کمیت نمی شود

کیفیت اجرای پروژه ها را فدای کمیت نمی شود