مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:202021-03-02اقتصادي

وقتی کام قنادان قزوین تلخ می شود


قنادان در استان قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون به ویژه در نیمه دوم سال با افزایش قیمت چندبرابری مواداولیه با مشکلات عدیده ای روبه رو شدند و بسیاری از واحدها نیروهای خود را تعدیل و یا کارشان را تعطیل کردند.

- ایسنا/قزوین قنادان در استان قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون به ویژه در نیمه دوم سال با افزایش قیمت چندبرابری مواداولیه با مشکلات عدیده ای روبه رو شدند و بسیاری از واحدها نیروهای خود را تعدیل و یا کارشان را تعطیل کردند.

شیرینی سنتی در استان قزوین همچون تاریخ این سرزمین قدمتی دیرینه دارد و بانوان قزوینی به دلیل وجود درختان پسته و بادام در باغستان بی نظیر این شهر با استفاده از این مغزها شیرینی های مختلف و متنوعی تهیه می کنند؛ در سالیان اخیر با حضور گردشگران قنادی های بسیاری در استان دایر شدند تا با شیرینی های متنوع و مختلف این دیار کام مسافران را شیرین کنند.

معمولاً قنادان قزوین از بهمن و اسفند برای پخت شیرینی های شب عید دست به کار می شوند؛ نوروز 99 به دلیل شیوع کرونا محصول تولید شده بسیاری از قنادان روی دستشان ماند و قادر به فروش آن محصولات نشدند، در حال حاضر علاوه بر اینکه محصول تولیدی کارگاه های قنادی به یک پنجم کاهش پیدا کرده است قنادان با افزایش قیمت مواد اولیه نیز دست و پنجه نرم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی کام قنادان قزوین تلخ می شود

وقتی کام قنادان قزوین تلخ می شود