مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:152021-03-02اقتصادي

پرداخت بیش از 200 میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان کرمانشاهی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از پرداخت بیش از 200 میلیارد تومان وام اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ه) این استان طی سال جاری خبر داد.

- کرمانشاه- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از پرداخت بیش از 200 میلیارد تومان وام اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ه) این استان طی سال جاری خبر داد.

محسن رخصی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اشتغالزایی انجام شده برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ه) استان کرمانشاه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 223 میلیارد و 700 میلیون تومان وام اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان پرداخت شده است.

وی افزود: با پرداخت میزان وام مذکور طی سال جاری به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه، 6 هزار و 425 فرصت شغلی به صورت مستقیم ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه به فرصت های شغلی ایجاد شده توسط کارفرمایان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 490 شغل مستقیم از طریق کاریابی و تعامل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با کارفرمایان برای مددجویان این نهاد ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 200 میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان کرمانشاهی

پرداخت بیش از 200 میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان کرمانشاهی