مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:152021-03-02سياسي

31 درصد فرهنگیان کرمان در رده سنی زیر 33 سال قرار دارند


مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به لزوم به کارگیری جوانان در حوزه های مدیریتی و اداری گفت: 31 درصد از فرهنگیان استان در رده سنی زیر 33 سال قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجوانان میدان دار اصلی انقلاب هستند بنابراین باید به صورتی برای آنها برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم از ظرفیت های جوانان در عرصه های مختلف استفاده کنیم.

اسکندری نسب تصریح کرد: شناسایی نقاط ضعف، قوت، فرصتها و تهدیدها در آموزش و پرورش استان در شهرستان ها و مناطق مختلف استان باید توسط مشاوران جوان انجام شود ضمن اینکه یکی از ضروریات ما تشکیل شورای مشاوران جوان در سطح ادارات آموزش و پرورش استان و مناطق استان است.

وی گفت: آموزش و پرورش موتور محرکه توسعه و پیشرفت اجتماع و کشور و کلید اصلی رسیدن به توسعه پایدار است به همین دلیل باید دغدغه اصلی همه مردم و مسئولین باشد.

اسکندری نسب یادآور شد: در بیانیه گام دوم رهبر انقلاب بر نقش جوان و جوانان در تحقق اهداف انقلاب و نظام تاکید داشته اند و یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری اعتماد به جوانان و میدان دادن به آنان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در حال حاضر جوانان ما توانمند، به روز و آشنا به فناوری های مختلف هستند که می توانند در تصمیم سازی و برنامه ریزی های نظام تعلیم و تربیت مشارکت اثربخشی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 درصد فرهنگیان کرمان در رده سنی زیر 33 سال قرار دارند

31 درصد فرهنگیان کرمان در رده سنی زیر 33 سال قرار دارند