مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:152021-03-02سياسي

تبدیل مراکز مشاوره به کلینیک های روانشناسی و مشاوره


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی و افتتاحیه مراکز ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی و ایجاد شبکه نیکوکاری با حضور سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی ره ، - حجت الاسلام والمسلمین علی جعفری از تبدیل مراکز مشاوره به کلینیک های تخصصی ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی به جامعه هدف خود خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی و افتتاحیه مراکز ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی و ایجاد شبکه نیکوکاری با حضور سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی ره ، حجت الاسلام والمسلمین علی جعفری معاون امور فرهنگی کمیته امداد و برخی از مسئولین صبح امروز سه شنبه دوازدهم اسفند ماه سال جاری در سالن فجر دفتر مرکزی کمیته امداد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی جعفری معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی ره در این مراسم اظهار کرد: به دلایل مختلف و مهم باید در کمیته امداد خدمات مشاوره ارائه دهیم و یکی از این دلایل نوع مددجویانی است که با آن سر و کار داریم و اغلب مددجویان امداد بگیر را زنان شامل می شوند.

وی در ادامه اضافه کرد: مراکز ارائه خدمات مشاوره ای کمیته امداد امام خمینی ره به مرور زمان به کلینیک های روانشناسی و مشاوره تخصصی و ارائه خدمات حرفه ای تبدیل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل مراکز مشاوره به کلینیک های روانشناسی و مشاوره

تبدیل مراکز مشاوره به کلینیک های روانشناسی و مشاوره