مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:152021-03-02پزشكي

هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره کووید مستمر


آخرین تحقیقات درباره ویروس کرونا و آثار آن بر بدن مبتلایان نشان داده است که این ویروس در بدن شمار قابل توجهی از بیماران کووید 19 برای مدتی بسیار طولانی تر از دوره متعارف باقی می ماند و در برخی موارد حتی باعث ناتوانی بیماران می شود.

- آخرین تحقیقات درباره ویروس کرونا و آثار آن بر بدن مبتلایان نشان داده است که این ویروس در بدن شمار قابل توجهی از بیماران کووید 19 برای مدتی بسیار طولانی تر از دوره متعارف باقی می ماند و در برخی موارد حتی باعث ناتوانی بیماران می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این موضوع باعث شده تا سازمان جهانی بهداشت (WHO) درباره مقاومت برخی گونه های این ویروس در بدن بیماران هشدار دهد.

این سازمان اعلام کرد که کووید مستمر یا همان کووید طولانی باید از سوی کشورها و مقامات بهداشتی در بالاترین درجه اهمیت قرار بگیرد.

هانس کلوگه، مدیر بخش اروپایی سازمان جهانی بهداشت در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: این موضوع یک اولویت روشن برای سازمان جهانی بهداشت است.

اگر بخواهیم عواقب طولانی مدت و راه های درمان کووید 19 را بشناسیم باید به افرادی که برای مدت طولانی علائم ابتلا به این بیماری را دارند، توجه جدی بکنیم.

دلیل اینکه چرا برخی از بیماران برای ماه ها همچنان درگیر بیماری کووید 19 هستند، روشن نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره کووید مستمر

هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره کووید مستمر