مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:102021-03-02سياسي

اخطار ظریف به غربی ها در خصوص مبارزه با مواد مخدر


ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه کشورهای غربی سهمی در حوزه مبارزه با مواد مخدر پرداخت نکرده اند، خاطرنشان کرد: «امکانات و توانمندی های ما محدود است اما اگر امکانات به ما داده نشود، - ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه کشورهای غربی سهمی در حوزه مبارزه با مواد مخدر پرداخت نکرده اند، خاطرنشان کرد: امکانات و توانمندی های ما محدود است اما اگر امکانات به ما داده نشود، حتماً به اولویت های دیگری در این حوزه فکر می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از مهر، وزیر امور خارجه گفت: متاسفانه کشورهای غربی هنوز هیچ سهمی در حوزه مبارزه با مواد مخدر پرداخت نکرده اند.

محمدجواد ظریف در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا کشورهای غربی تعهدات خودشان را در حوزه مبارزه با مواد مخدر پرداخت کرده اند و ایران تصمیمی ندارد که رویه خودش را در این زمینه تغییر دهد؟ اظهار کرد: ما کماکان به دلیل تعهداتمان به حقوق بین الملل و البته بیشتر برای مردم کشورمان، در حوزه مبارزه با مواد مخدر فداکاری می کنیم.

وی افزود: درست است که منفعت این مبارزه را مردم کشور ایران می برند اما برای این جانفشانی ها، مردم سایر کشورها هم از فواید این مبارزه بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار ظریف به غربی ها در خصوص مبارزه با مواد مخدر

اخطار ظریف به غربی ها در خصوص مبارزه با مواد مخدر