مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-02سياسي

نباید صداهایی از مجلس بیرون رود که سوژه ضدانقلاب شود


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: این مجلس شبیه پادگان نیست و نباید صداهایی از مجلس بیرون برود که برای ضدانقلاب سوژه درست شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احد آزادیخواه در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در واکنش به اعتراض برخی از نمایندگان به هیئت رییسه مجلس مبنی بر اینکه چرا پیشنهادات آنان درباره لایحه بودجه در صحن علنی مطرح نمی شود، گفت: هیچکس حق ندارد بگوید که من نسبت به سایر نمایندگان، نماینده تر هستم و همه اختیار دارند و می توانند نسبت به مسائل اظهار نظر کنند.

وی در واکنش به اعتراض شدید صباغیان به هیئت رییسه مجلس خاطرنشان کرد: صباغیان نماینده فعالی است اما همه باید به این مسئله توجه داشته باشیم که مجلس از سوی برخی افراد مورد حمله قرار می گیرد و باید به این موضوع واقف باشیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی از سوی رهبر انقلاب به عنوان مجلس انقلابی نامگذاری شد اما برخی افراد تلاش می کنند برخلاف نظر ایشان، مجلس را نشان دهند.

وی تصریح کرد: مجلس انقلابی با تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران، لرزه بر تن دشمنان و استکبار جهانی وارد کرد و باعث شد دولت مجبور به پذیرش اجرای این قانون شود و لذا نباید صداهایی از این مجلس بیرون برود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید صداهایی از مجلس بیرون رود که سوژه ضدانقلاب شود

نباید صداهایی از مجلس بیرون رود که سوژه ضدانقلاب شود