مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-02ورزشي

بررسی رای دیوان عالی ورزش درباره جودوی ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، طبق بیانیه ی مطبوعاتی صادر شده توسط دیوان، این رسیدگی در پی محرومیت کامل فدراسیون جودوی ایران از شرکت در تمامی مسابقات، - شیک ترین ست های مردونه رو با مناسب ترین قیمت ها از بزرگ استایل بخر! هیئت داوری دیوان داوری ورزش در بخش نتیجه گیری رای، ابتدا بیان داشته است که فدراسیون جودوی جمهوری اسلامی ایران مرتکب تخلفات شدید نسبت به قوانین فدراسیون جهانی جودو شده است و باید مطابق این قوانین مجازات شود.

ولی در ادامه هیئت داوری با وضع تعلیق [با مدت] نامحدود مخالفت کرده و وضع چنین مجازاتی را فاقد مبنای حقوقی که بتوان آن را در خود قوانین فدراسیون جهانی جودو پیدا کرد، دانسته است.

این بدان معناست که با وجود این که هیئت داوری تخلفات وارده به فدراسیون جودوی ایران را وارد دانسته، اما نوع مجازاتی که فدراسیون جهانی علیه ایران وضع کرده را موجه ندانسته است.

رد این مجازات به تنهایی موجب برائت کامل فدراسیون جودو ایران نشده است، به همین دلیل در رای هیئت داوری اشاره شده که هیئت داوری با قسمتی از درخواست تجدید نظرخواهی موافقت کرده و تصمیم فدراسیون جهانی را باطل کرد.

اما قسمت دوم که دیوان داوری ورزش آن را رد نکرده، مستحق مجازات بودن فدراسیون جودوی ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی رای دیوان عالی ورزش درباره جودوی ایران

بررسی رای دیوان عالی ورزش درباره جودوی ایران