مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 06:502021-03-02پزشكي

اجرای برنامه سطح بندی و ارجاع بیماران کرونایی در مشهد


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه اجرای برنامه سطح بندی و ارجاع بیماران کرونایی با قوت ادامه می یابد گفت: اجرای این طرح از ازدحام بیماران در بیمارستان ها جلوگیری کرد.

- به گزارش، طرح سطح بندی بیماران مبتلا به کووید -19 در مناطق زیر پوشش به اجرا در آمد خاطر نشان کرد: در پیک سوم روزانه 3 هزار بیمار سرپایی به مراکز سطح یک و دو مراجعه داشتند و از مراجعه مستقیم این بیماران به مراکز اورژانس جلوگیری شد.

بدیعی با بیان اینکه در این مدت علاوه بر همکاری بیمارستان فارابی از ظرفیت 140 درمانگاه بخش خصوصی به شکل مطلوبی استفاده شد خاطر نشان کرد: در پیک سوم از مجموع دو هزار تختی که برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده بود تنها 200 تخت در بیمارستان قائم (عج) و 350 تخت در بیمارستان 610 تختخوابی امام رضا (ع) به این امر اختصاص یافت تا خدمات رسانی به بیماران غیر کرونایی نیز به شکل مطلوبی انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بیمارستان های قائم (عج) و امام رضا (ع) از مراکز درمانی پاک محسوب می شوند تصریح کرد: تلاش می شود در صورت بروز موج چهارم از ظرفیت این دو مرکز استفاده نشود تا به آموزش و خدمات رسانی به بیماران غیر کرونایی آسیبی وارد نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه سطح بندی و ارجاع بیماران کرونایی در مشهد

اجرای برنامه سطح بندی و ارجاع بیماران کرونایی در مشهد