مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-02پزشكي

تمهیدات پزشکی زائران حج سال آینده اعلام شد


رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اعمال رویکرد سختگیرانه برای تایید استطاعت جسمی زائران کشورمان در حج آتی خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، سید علی مرعشی، رییس مرکز ی ترجمه شده و در اختیار سازمان حج و زیارت قرار دارد تا هم زائران کشورمان استفاده کنند و هم اینکه در صورت تمایل سایر کشورهای اسلامی در اختیار آنان قرار گیرد.

مرعشی اشاره ای به دستورالعمل تدوین شده داشت و اضافه کرد: این پروتکل هم برای شرایط خاص از جمله بهداشت آشپزخانه، هتل، تردد در شهر، تردد در مکان های زیارتی، انواع مراقبت های بهداشتی و ضدعفونی و .

هم اینکه برای زمان قبل از اعزام یعنی تأیید استطاعت جسمی و رفت و بازگشت زائران تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به تجارب مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در سالهای گذشته، تصریح کرد: بحران هایی همانند ابولا، سارس، آنفولانزا و .

را پشت سرگذاشته ایم و به طور قطع در بحران کویید 19 نیز بر اساس تمهیدات بهداشتی برای زائران، شاهد کمترین مشکلی خواهیم بود.

  مرعشی ادامه داد: دستور العمل تدوین شده در بحران کرونا بر اساس تجارب سالهای قبل و وضعیت جسمی زائران و زیر نظر کارشناسان مجرب تهیه و تدوین شده که بخشی از آن مربوط به قبل از اعزام و در زمان تایید استطاعت جسمی متقاضیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات پزشکی زائران حج سال آینده اعلام شد

تمهیدات پزشکی زائران حج سال آینده اعلام شد