مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 06:102021-03-02پزشكي

ویتامینی که شما را از کرونا در امان نگه می دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مطالعات زیادی تاکنون مزایای ویتامین های دی و سی و مواد معدنی مانند روی و منیزیم در تقویت پاسخ ایمنی در برابر کووید 19 را بررسی کرده است؛ - نتایج یک بررسی که اخیراً صورت گرفته بیانگر آن است، ویتامین ب6 با اثرات ضد التهابی و تقویت سیستم ایمنی، قادر به کنترل طوفان سایتوکین و ترومبوز است و می تواند علائم کووید 19 را کاهش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مطالعات زیادی تاکنون مزایای ویتامین های دی و سی و مواد معدنی مانند روی و منیزیم در تقویت پاسخ ایمنی در برابر کووید 19 را بررسی کرده است؛ اما تحقیقات جدی در مورد ویتامین B 6 صورت نگرفته است.

Thanutchaporn Kumrungsee ، دانشمند مواد غذایی امیدوار است که مقاله آن ها در مجله Frontiers in Nutrition منتشر شود و بواسطه آن نخستین گام در نشان دادن پتانسیل ویتامین B 6 در کاهش احتمال ابتلای جدی به ویروس کرونا برداشته شود.

کومرونگزی، دانشیار دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه هیروشیما می گوید: علاوه بر شستن دست ها، غذا و تغذیه از اولین خطوط دفاعی در برابر عفونت ویروس Covid-19 است.

تغذیه نخستین دارو و آشپزخانه ما برای در امان ماندن از بیماری کووید 19 است.

وی افزود: اخیراً، بسیاری از دانشمندان مقالاتی را در مورد نقش رژیم های غذایی و مواد مغذی در محافظت در برابر کرونا منتشر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویتامینی که شما را از کرونا در امان نگه می دارد

ویتامینی که شما را از کرونا در امان نگه می دارد