مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 06:052021-03-02پزشكي

3بیمار کرونایی در استان سمنان جان باختند/ شناسایی 64 بیمار جدید


طبق آمار ارائه شده از سوی دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود، در 24 ساعت گذشته سه نفر به دلیل بیماری کرونا در سطح استان سمنان جان خود را از دست داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود نشان می دهد که در 24 ساعت منتهی به ابتدای روز سه شنبه، سه بیمار کرونایی در سطح استان سمنان جان خود را از دست دادند تا تعداد بیماران فوتی کرونایی در استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به 924 نفر برسد.

در 24 ساعت گذشته همچنین 64 مورد بیمار جدید کرونایی نیز در سطح استان سمنان شناسایی شدند و تعداد بیماران بستری استان به عدد 106 رسید.

از ابتدای شیوع کووید 19 تاکنون در سطح استان سمنان 25 هزار و 192 نفر به این بیماری مبتلا شدند که 18 هزار و 61 نفر از این بین به صورت سرپایی مداوا و یا جان خود را از دست دادند و هفت هزار و 644 نفر نیز بعد از بستری در بیمارستان بهبود و مرخص شده اند.

در 24 ساعت منتهی به ابتدای روز سه شنبه همچنین 15 بیمار کرونایی نیز در سطح استان سمنان با بهبودی از بیمارستان مرخص شده اند.

هم اکنون سه شهرستان استان سمنان شامل سمنان، گرمسار و مهدی شهر در وضعیت زرد کرونایی و سه شهرستان دیگر در شرایط آبی قرار دارند و شاهرود و دامغان نارنجی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3بیمار کرونایی در استان سمنان جان باختند/ شناسایی 64 بیمار جدید

3بیمار کرونایی در استان سمنان جان باختند/ شناسایی 64 بیمار جدید