مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 06:052021-03-02پزشكي

25 مرکز مرتبط با ترک اعتیاد در استان سمنان فعالیت می کنند


مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه 25 مرکز مرتبط با ترک اعتیاد زیر نظر این اداره کل در استان فعالیت دارند، گفت: در بین این مراکز 14 کمپ ترک اعتیاد وجود دارد.

- علیرضا ایزدپور در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به فعالیت های حوزه جلوگیری از اعتیاد به مواد مخدر، بیان کرد: در استان سمنان 25 مرکز مرتبط با اعتیاد وجود دارد که از این بین 14 مورد کمپ ترک اعتیاد هستند که تحت نظارت بهزیستی فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه این استان دارای یک مرکز جامع درمان و ترک اعتیاد نیز است، افزود: 10 مرکز دیگر در زمره مراکز درمان اصطلاحاً سرپایی اعتیاد محسوب می شوند که در شهرستان های مختلف استان زیر نظر بهزیستی به معتادان خدمات ارائه می کنند.

اشتغال معتادان بهبود یافته مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه معتادان پس از درمان در مراکز مرتبط، رها نشده و بارها به مکان های مرتبط با ترک اعتیاد و کارشناسان بهزیستی مراجعه می کنند تا دوران بازگشت نداشته باشند، ابراز کرد: ارائه مشاوره یکی از خدمات مراکز جامع درمان و باز توانی اعتیاد استان سمنان است.

ایزد پور با بیان اینکه دوره بازپروری اعتیاد معمولاً چهار هفته برای یک معتاد به طول می انجامد و پس از آن ارتباط وی با مرکز قطع نخواهد شد، ابراز داشت: از هفته پنجم یا بر حسب نیاز معتاد از هفته ششم مراجعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 مرکز مرتبط با ترک اعتیاد در استان سمنان فعالیت می کنند

25 مرکز مرتبط با ترک اعتیاد در استان سمنان فعالیت می کنند