مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 05:452021-03-02پزشكي

کرونا پابه پای بیمارستان هراسی


از هزاران نفری که هر روز سخنگوی وزارت بهداشت از ابتلای آنها به ویروس کرونا خبر می دهد؛ 98 درصدشان بعد از بستری در بیمارستان بهبود پیدا می کنند و تنها دو درصد آنها جان شان را از دست می دهند.

روزنامه ایران سه شنبه 12 اسفند از چرایی مراجعه دیر هنگام بیماران کووید19 به بیمارستان به ارایه گزارشی پرداخت و نوشت: این دو درصد هم به گفته رییس بیمارستان امام خمینی(ره) کسانی هستند که عموماً با حال بد به بیمارستان مراجعه می کنند.

یعنی هراس از رفتن به بیمارستان مسیر درمان را برای تیم پزشکی سخت و پیچیده می کند.

ترس از مراجعه به بیمارستان و به اصطلاح بیمارستان هراسی و این باور غلط که بیمارستان آلوده است و سبب مرگ بیماران می شود میزان مراجعه بیماران بدحال به مراکز درمانی را افزایش داده است.

شاید این روزها شما هم از اطرافیان تان شنیده اید اگر بیمارستان بروم، می میرم یا هنوز برای همه سؤال است چرا علی انصاریان و مهرداد میناوند دیر به بیمارستان مراجعه کردند؟ یا چرا علی اکرمی روزنامه نگار برای ادامه روند درمان با تأخیر به بیمارستان مراجعه کرد و مرگ نصیبش شد؟ در شرایطی که چند هفته ای از فروکش کردن موج سوم کرونا در کشور می گذرد اما رؤسای بیمارستان ها در گفت وگو با ما هشدار می دهند به دلیل چرخش ویروس جهش یافته انگلیسی و درگیری بالای جوانان به این و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا پابه پای بیمارستان هراسی

کرونا پابه پای بیمارستان هراسی